تعمیر دیزل ژنراتور دویتس deutz

تعمیر دیزل ژنراتور دویتس deutz

تعمیر دیزل ژنراتور دویتس deutz

تعمیر موتورهای دویتس ام وی ام آلمان

موتورهای دویتس یا DEUTZ با رنج توان 18-620 kW ، ساخت کمپانی آلمانی می‌باشد و دیزل ژنراتورهای mwm ساخت همین شرکت با رنج 400 – 4500 kW  است.

تجهیزات و تولیدات موتورهای دیزلی شرکت دویتس برای ماشین‌آلات معدن، دستگاه‌های سیار و ژنراتور، تجهیزات فرودگاه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد

انجام تعمیرات دیزل ژنراتور طیف گسترده‌ای از موتورها را در فرمت‌های مختلف شامل می‌شود. موتورهای دویتس هوا خنک، سیستم خنک کنندگی با آب یا روغن، در اندازه‌های 18 تا 620 کیلو وات، مثال‌هایی برای این مورد است.

راهنمای سرویس و تعمیرات ژنراتور دویتس

جهت انجام هرگونه تعمیرات شماره سریال موتور یا عکس پلاک آن را برای ما ارسال نمایید.

موتورهای دویتس هوا خنک / رادیاتور دار برای کاربردهای متنوعی طراحی شده‌اند. موتور دویتس برای نصب، مجهز شده است و این بدین معنا است که تمام اجزای توصیف شده در این دفترچه لزوماً برای موتور نصب نشده است.

شرکت سرویس ژنراتور، تلاش کرده است تا هرگونه تفاوت‌های موتور را برجسته کند و شما را با این تفاوت‌های مهم آشنا کند. قبل از استارت دیزل ژنراتور دویتس خود، راهنمای آن را بخوانید و همیشه دستورالعمل‌های اپراتوری و تعمیر و نگهداری را دنبال کنید.

در صورت خرابی یا سؤالات مربوط به قطعات یدکی با یکی از نمایندگان مجاز خدمات شرکت تماس بگیرید. متخصصان آموزش دیده، با سرعت عمل بالا و حرفه‌ای، تعمیرات را انجام می‌دهند. فقط از قطعات یدکی اصلی استفاده نمایید. چرا که قطعات اصلی DEUTZ AG همیشه مطابق با تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شوند.

موتورهای دویتس محصول سال‌ها تحقیق و توسعه هستند. دانش فنی تولید دویتس، همراه با استانداردهای کیفیت دقیق، طول عمر مفید، قابلیت اطمینان بالا و مصرف سوخت کم را تضمین می‌کند. بدون شک موتورهای دیزلی دویتس با بالاترین استانداردهای حفاظت از محیط زیست مطابقت دارند.

ایمنی ژنراتور دویتس تعمیر ژنراتور دویتس

  • برای تمام هشدارهای ایمنی از این نماد  استفاده می‌شود.
  • پرسنل اپراتور باید به دستورالعمل‌های ایمنی توجه داشته باشند و باید به مقررات ایمنی عمومی و جلوگیری از حوادث نیز دقت کرد.
  • قبل از انجام کار تعمیر و نگهداری یا تعمیر ژنراتور دویتس، موتور را خاموش کنید. اطمینان حاصل کنید که موتور را نمی‌توان اتفاقی روشن کرد.
  • هنگامی که تعمیر ژنراتور تمام شد، مطمئن شوید که همه صفحات و محافظ‌ها بسته شده‌اند.
  • هرگز در هنگام استفاده از موتور مخزن سوخت را پر نکنید.
  • هنگام استفاده از موتور در فضای بسته یا زیرزمینی، قوانین ایمنی صنعتی را رعایت کنید.
  • دود موتور دیزل و برخی از اجزای آن موجب سرطان، نقایص زایمان و سایر آسیب‌های تولید مثل می‌شود.

جهت سفارش اگزوز دارای الیاف مخصوص جهت کاهش دود و سروصدای دیزل ژنراتور با شرکت سرویس ژنراتور تماس حاصل نمایید.

توضیحات موتور ژنراتور دویتس

  • پلاک دسته‌بندی مشخصات موتور دویتس: مدل موتور دویتس A ، شماره سریال موتور B و داده‌های عملکرد بر روی پلاک دسته‌بندی حک می‌شوند. مدل و شماره سریال موتور هنگام سفارش قطعات باید داده شوند.

مفهوم نوشته های روی پلاک موتور دیزل دویتس

  • موقعیت پلاک دیزل دویتس: پلاک دویتس به بدنه سیلندر متصل است. بسته به مدل، یک پلاک دیگر ممکن است به هواکش متصل شود.

  • سریال نامبر موتور دویتس: سریال نامبر موتور دویتس روی بدنه سیلندر و پلاک موتور حک شده است.

  • شماره‌گذاری سیلندرهای ژنراتور دویتس: سیلندرها به‌صورت متوالی شماره‌گذاری می‌شوند و از سمت فلایویل شروع می‌شوند.

  • سیستم تزریق مستقیم موتور دیزل دویتس B/FL 914: اگر خروجی بالا مورد نیاز باشد موتورهای با تزریق مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • اجزای ژنراتورهای دویتس BF3L 914: جهت انجام تعمیرات دویتس باید قطعات آن را بشناسیم. این قطعات شامل:

  1. فن خنک کننده
  2. تسمه V (فن)
  3. اتصالات پمپ هیدرولیکی
  4. پولی تسمه
  5. غلتک کشش
  6. کارتل روغن
  7. پیچ تخلیه روغن
  8. گلوی پرکننده روغن
  9. گیج روغن دیزلی
  10. فیلتر تصفیه سوخت
  11. سلونوئید (مگنت خاموش کن)
  12. فیلتر روغن
  13. قطعه وابسته به فشار هوای توربو شارژ
  14. مجرای خنک کننده با هوا
  15. پوشش سر سیلندر
  • سمت اگزوز موتور دویتس BF3L 914:

16. خط ورودی هوا
17. صفحه محافظ
18. فلایویل
19. پیچ تخلیه روغن
20. استارت
21. منیفولد خروجی توربو شارژر
22. منیفولد ورودی هوا

  • موتور دویتس BF6L 914 C- اینترکولر روی خط ورودی هوا:

    1. فن خنک کننده
    2. v- کمربند (فن)
    3. کمربند ایمنی در میل لنگ
    4. غلتک کششی
    5. گردن روغن پرکننده
    6. روغن تخلیه پیچ
    7. مپ سوخت با سوخت preleaning
    8. فیلتر کارتریج فیلتر سوخت
    9. تزریق پمپ
    10. آهنربا بلند کردن خاموش
    11. روغن سنج
    12. LDA
    13. فیلتر کارتریج روغن
    14. موتور کولر روغن
    15. هود کانال هوا
    16. پوشش سیلندر

17. اینترکولر
18. خط ورودی هوا
19. خط خروجی منیفولد
20. پلاک تاریخ
21. فلایویل
22. استارت
23. پیچ تخلیه روغن
24. توربو شارژر
25. منیفولد ورودی هوا برای توربو شارژر اگزوز
26. دینام

  • نقشه شماتیک روغن‌موتور دیزل دویتس FL 914:

  1. روغن پان
  2. ورودی منیفولد
  3. پمپ روغن
  4. دریچه تنظیم فشار روغن
  5. خط روغن فشار بالا
  6. خط اتصال کوتاه یا جایگزین
  7. کویل لوله ریبوت یا جایگزین
  8. بلوک کولر روغن
  9. فیلتر روغن
  10. شیر ایمنی
  11. کانال اصلی روغن
  12. بلبرینگ میل لنگ
  13. شاتون یا دسته پیستون
  14. میل سوپاپ یا محور بادامک
  15. تاپیت
  16. میله رابط (توخالی، برای مصرف روغن برای بازوی روتاری)
  17. بلبرینگ بازوی روتاری
  18. دسته میل چکشک یا شیطانک روغن
  19. لوله محافظ میله رابط
  20. دریچه گاز (برای چرخاندن چرخ‌دنده‌ها)
  21. اسپری نازل برای خنک کننده پیستون
  22. اتصالات فشارسنج روغن
  23. فشارسنج روغن
  24. پمپ تزریق متصل به سیستم روغن‌موتور
  25. گزینه اتصال برای گرمکن روغن (در اینجا پایه فیلتر باید تعویض شود)
  • نقشه شماتیک سوخت موتور ژنراتور دویتس:

  1. مخزن سوخت
  2. لوله سوخت از مخزن به پمپ سوخت
  3. پمپ سوخت
  4. فیلتر تصفیه سوخت
  5. پمپ تزریق
  6. خط تزریق
  7. سوزن انژکتور
  8. لوله برگشت سوخت

توجه: باید در صورت امکان فاصله‌ای بین منبع سوخت و موتور وجود داشته باشد.

مقدار هوای سرد تنظیم شده توسط ترموستات اگزوز دویتس:

  1. لوله روغن از موتور تا ترموستات اگزوز
  2. خط هوا به ترموستات خروجی
  3. خط مسی اتصال خروجی
  4. ترموستات خروجی
  5. خط کنترل برای اتصال هیدرولیکی
  6. اتصال هیدرولیکی
  7. فن خنک کننده
  8. درایو فن خنک کننده
  9. خط برگشت روغن به کارتریج
  10. خط تهویه
  11. پیچ تنظیم با اورینگ خاص

مقدار هوای سرد تنظیم شده توسط ترموستات اگزوز دویتس به همراه سلونوئید

12. شیر سلونوئید

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts

Call Now Button
× مشاوره آنلاین

Enter your keyword